BMC Service Desk Express

Service Desk aplikacija koja podržava ITIL procese

Opis rješenja:

BMC SDE je aplikativno rješenje za upravljanje poslovnim uslugama. 'Out-of-the-box' je certificirana za 7 ITIL procesa (Incident, Problem, Request Fulfillment, Change, Service Asset & Configuration, Knowledge, and Service Level Management), te dozvoljava prilagodbu za podršku poslovnih procesa, kako bi na jednom mjestu, preko jedne baze CMDB (Configuration Management Data Base) omogućila sponu između Business-a koji traži uslugu (servis) i pružatelja usluge (IT, HR, Warehouse,....)

Vrsta rješenja:
Specifična rješenja

Područje primjene:
Ostalo

Kome je rješenje namjenjeno:
Neovisno o tipu poduzeća, no maksimalnu iskoristivost postižu zrela poduzeća, koja već imaju definirane poslovne procese ili poduzeća koja su spremna za mapiranje novih procesa što uključuje i podršku istih

Ključne riječi: Configuration Management, Helpdesk, Problem Management, Release Management, Service Desk, Service Level Management, Service Management, Change Management, Incident Management, ITIL

Referentni korisnici: Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje; HYPO GROUP Alpe Adria; Raiffeisenbank Austrija d.d. Zagreb; TISAK d.d.; Zagrebački velesajam

Podrška za višejezičnost: Da

Minimalna verzija baze: 10g

Razvojni alat(i): N/A

OS kompatibilnost: Aplikacija MS Server i IIS, baza Oracle ili MS SQL

Imaves - logo

Kontakt osoba: --

Ostala rješenja:

BMC CONTROL-M for Oracle Applications
Modul za upravljanje paketnim (batch) obradama unutar okoline Oracle aplika...

Brother-Eagle, Brother-WatchDog, Brother-Wolf, Brother-Owl, Brother-RAID
DBI (Database-Brothers Inc.) performance management i auditing rješenja za...