ComContact

Integrirani IP kontakt centar

Opis rješenja:

Rješenje funkcionira kao integrirani kontakt centar koji se sastoji od niza tehnološko-funkcionalnih modula koji omogućuju integrirano upravljanje kontaktima, bez obzira na smjer i vrstu komunikacije. Integrirani kontakt centar povezuje korisnika i tvrtku kroz sve raspoložive kanale komunikacije (telefon, faks, e-mail, voice mail, web, sms te osobni, direktni kontakt) na korisniku najprihvatljiviji način i to onim medijem kojim se najviše služi.

Područje primjene:
Rješenje je neovisno od područja primjene

Kome je rješenje namjenjeno:
Srednje i velike tvrtke

Ključne riječi: klijenti, kontakt centar, marketinške kampanje, usluge

Referentni korisnici: Combis d.o.o., Grad Zagreb, Hrvatske autoceste d.o.o., Ministarstvo financija - Carinska uprava Republike Hrvatske, Zagrebačka banka d.d.

Podrška za višejezičnost: Da

Minimalna verzija baze: Oracle 10g

Razvojni alat(i): Java

OS kompatibilnost: Rješenje nije ovisno o OS

Combis - logo

Kontakt osoba: --

Ostala rješenja:

ComDesk
Service Desk

ComDebts
Upravljanje naplatom potraživanja

ComPlain
Reklamacijski centar

ComCard
Sustav socijalnih kartica

ComPort
Sustav upravljanja kontejnerskim poslovanjem