Globalizacija poslovanja i ubrzano odvijanje poslovnih događaja nameću povećanu potrebu za stalnim komuniciranjem organizacije s okolinom – kupcima, korisnicima, partnerima, zajednicom. Tradicionalni načini komuniciranja osobnim kontaktom u fizičkom prostoru predstavlja niz ograničenja pred organizatora i sudionike komunikacije. Potrebno je osigurati odgovarajući prostor s infrastrukturom, svi sudionici trebaju biti prisutni u isto vrijeme na istom mjesto, i pri tome u velikoj mjeri troše značajno vrijeme na putovanje od svog redovnog mjesta rada ili stanovanja. Ukratko, klasična poslovna komunikacija povezana s fizičkim prisustvom na određenom mjestu u određeno vrijeme, predstavlja nedovoljno fleksibilan način komuniciranja koji angažira skupe poslovne resurse - prostor, vrijeme organizatora i sudionika, te dodatno generira putne troškove.
Adobe Acrobat Connect omogućuje učinkovitu i fleksibilnu poslovnu komunikaciju posredstvom Weba, u realnom vremenu i na poziv. Sastanci, prezentacije i edukacija mogu se odvijati na udaljenost, ostvarujući sve bitne sadržaje kao i tradicionalna komunikacija u fizičkom prostoru, ali sa značajnim uštedama vremena i troškova. Zaseban dio namijenjen je izgradnji sustava učenja na daljinu s izuzetno brzim i učinkovitim kreiranjem nastavnog programa i sadržaja za učenja (Rapid eLearning). Primjena Adobe Acrobat Connecta mogućuje povećanje učinkovitosti i produktivnosti cijelog poslovnog sustava, a naročito poslovnih segmenata kao što su prodaja i marketing, upravljanje ljudskim resursima i korisnička potpora. Sustav je vrlo jednostavan za primjenu i koristi standardnu mrežnu infrastrukturu i klijente. Temelji se na Flash formatu koji predstavlja industrijski de facto standard, što omogućuje visoku kvalitetu komuniciranog sadržaja te univerzalni pristup svim klijentima. Naime, na klijentskoj strani potreban je samo Flash player, a on je sastavni dio svih Internet preglednika i nalazi se na 97 % svih računala s mrežnim priključkom.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 45 min

515_Pećarina Adobe Connect.pdf 1,30 MB

O predavaču

Goran Pećarina

HSM informatika d.o.o.

Goran Pećarina, dipl. oecc. Sakupio preko 20 godina radnog iskustva u informatičkoj industriji, na poslovima prodaje i vođenja odjela, poslovnih funkcija i tvrtke. Trenutno se nalazi na poziciji voditelja odjela e-poslovanja u HSM informatika d.o.o., Zagreb. Zadužen je za razvoj poslovnih rješenja temeljenih na Adobe Enterprise tehnologijama. Područja specijalizacije su mu upravljanje dokumentima i procesima, sistemska integracija, upravljanje poslovnim učincima, sustavi za suradnju.