Globalizacija neumitno nameće drugačije modele organiziranja poduzeća. Danas je potrebna fleksibilna i prilagodljiva organizacija s brzom reakcijom na promjene, koje prije svega dolaze iz okruženja. Ono što karakterizira svaku organizaciju, od male pa do najveće, je brojnost i međuovisnost poslovnih procesa. U tim procesima sudjeluju izvršitelji sa svojim radnim zadacima, zbog kojih imaju potrebu pristupa određenim informacijama. Većina informacija se obrađuje i priprema za slanje nekom drugom izvršitelju u lancu. Ta obrada informacija konzumira vrijeme i stvara informacijske praznine. Modelom kolaboracije taj pristup informacijama i podjela znanja može se učiniti djelotvornijom. Reakcija na nove situacije mora biti brza i točna, pa nema vremena za organizacijske promjene. Svaki zahvat u organizacijsku strukturu je skup i dugotrajan zahvat, uz nesiguran rezultat takve promjene. Tradicionalna organizacijska struktura tako postaje kočnica razvoja. Uspostavom sustava za kolaboraciju i upravljanje poslovnim procesima možemo postići zadržavanje postojeće organizacije uz pružanje brzog i fleksibilnog odgovora na interne i eksterne promjene. Također, model kolaboracije podržava sustave za upravljanje kvalitetom organizacije, kao što je npr. norma ISO 9001

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Općenito / General

Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced

Poželjna funkcija slušatelja:
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 45 minuta min

301_Švigir Kolaboracija.pdf 370,11 kB

O predavaču

Zlatko Švigir

ALTIN USLUGE d.o.o.

Primejnom poslovnih informatičkih rješenja avim se od 1993. godine. Obnašao sam niz vodećih funkcija iz područja organizacije i informatike u tvrtkama KONAR-ELLOK, VIADUKT, TB, CC LAUS, te KONZALTIS. Primjenim sustava kvalitete bavim se aktivno od 1994. godine, a kroz tvrtku ALTIN USLUGE, fokusiramo se urpavo na segment unapređenja pslovnih procesa i primjenu sustava kvalitete prema ISO noramam, posebice u IT industriji.