Oracle korporacija oduvijek je bila prepoznatljiva kao lider u stalnim inovacijama automatizacije tehničke podrške prema svojim korisnicima. Jedan od glavnih noviteta unutar Premier (Standardne) Podrške, koji će se dogoditi krajem 2009 godine, migracija je svih korisnika Oracle Podrške na jedinstveni portal - My Oracle Support. Proces obuhvaća migraciju postojećih Metalink3 korisnika kao i migraciju Classic Metalink korisnika na novu zajedničku platformu.
Novi Metalink portal (My Oracle Support) potpuno je redizajniran i sadrži elemente personalizacije, proaktivnosti i mogućnosti direktne zajedničke komunikacije i izmjene podataka između korisnika i analitičara Globalne Podrške. Novim dizajnom portala omogućeno je istovremeno upravljanje zahtjevima za tehničku podršku te informacijama o konfiguracijama i projektima putem jedinstvene upravljačke konzole.
Predavanjem Vas također želimo upoznati i sa svim ostalim uslugama koje može ponuditi Oracle Global Customer Services. Podsjetit ćemo Vas da se Oracle Global Customer Services sastoji se od 4 međusobno integrirana dijela: Premier Support, Advanced Customer Services (Napredne usluge podrške), On Demand (Oracle model Outsourcing usluge) te Oracle University (Edukacija) i ukratko navesti njihove najvažnije značajke. Pokazat ćemo kako pojedinom ili određenim kombinacijama navedenih usluga možemo pokriti i najzahtijevnije korisničke potrebe današanjih suvremenih IT okruženja.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
DBA
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Dizajner / Designer
Menadžer - operativni / Manager - Operational

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min min

802 Radić.pdf 289,72 kB

O predavaču

One Stop shop – (My) „Oracle Support“ Services

Davor Radić

Oracle Hrvatska d.o.o.

Završio FER u Zagrebu 1992. Završava postdiplomski studij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, IT Management. Zaposlen u Oracle Hrvatska od 1994 godine. Prije toga također radi sa Oracle tehnologijama kao developer u Oracle partnerskoj firmi, Inforiz d.o.o. .
Certificirani DBA. Od 1995-2004 na poziciji Team Leader-a lokalne tehničke podrške kao i timova globalne support organizacije.
Trenutno na poziciji Customer Services Managera u Oracle Hrvatska, odjel Tehničke podrške. Usporedo vodi i projekte Napredne podrške za veće korisnike u Hrvatskoj i regiji.