Software Configuration Manager sada, zajedno s MetaLinkom, čini My Oracle Support, novu generaciju support portala. Ovo predavanje neće biti usredotočeno na tehnologiju potrebnu za stvaranje portala, na podatke koje Configuration Manager preuzima s korisničkih sustava, niti na nivo sigurnosti osiguran korisnicima. Tehnologija koju Oracle upotrebljava mijenjala se u prošlosti, i zasigurno će se mijenjati u budućnosti, a mnogo je interesantnije pitanje čemu zaista služi Configuration Manager, i na koji se on način uklapa u Oracle strategiju pružanja usluga.
Težište usluge pomiče s brzog rješavanja problema na prevenciju problema. Od ogromne količine raspoloživih informacija želimo doći do personaliziranih informacija za svakog korisnika, za svaki korisnički sustav. Ukoliko se problem ipak dogodi, želimo od odvojenih kontakata s analitičarima koji rješavaju djeliće problema do kolaborativnog modela gdje grupa analitičara rješava cijeli korisnikov problem. I na kraju, automatizirana podrška, programi koji sami sebe liječe.
Software Configuration Manager neophodni je kamen temeljac da bi se dosegli svi ti ciljevi.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced

Poželjna funkcija slušatelja:
DBA
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min

801_Stipetic.pdf 1,42 MB

O predavaču

Software Configuration Manager

Igor Stipetić

Oracle Hrvatska doo

Rođen u Zagrebu 1963. godine. Diplomirao matematiku na Prirodoslovno-Matematičkom Fakultetu u Zagrebu 1987. Magistrirao računarske znanosti 1993 na Fakultetu Elektrotehnike i Računarstva u Zagrebu.
U nešto više od pet godina rada u INA Rafineriji Zagreb promijenio je niz radnih mjesta od programera preko sistem administratora do Oracle Database Administratora.
Zaposilo se u Oracle-u 1993. kao analitičar tehničke podrške, gdje je s rastom poduzeća i vodio odjel tehničke podrške. Početkom 2000. godine pridružio se EMEA (Europe, Middle East and Africa) Support management timu, gdje je na početku bio zadužen za tehnološko područje baze podataka, a kasnije alata i aplikacijskog servera, rukovodeći timom od preko 200 analitičara u 25 zemalja. Kao project manager sudjelovao je u izgradnji Oracle Support centra u Bukureštu.

Trenutno radi u Global Customer Advocacy organizaciji, kao Direktor u Operations odjelu, a ujedno je zadužen za koordinaciju rada između globalnog supporta i lokalnih organizacija u zemljama EE & CIS regije.