Siebel HelpDesk je web aplikacija za upravljanje servisnim zahtjevima. Prate se sve promjene od podnošenja do rješavanja servisnog zahtjeva. Servisni zahtjev može biti sastavljen od jednog ili više incidenata te tvore problem. Svaki incident se može neovisno rješavati. Sve poznate pogreške se mogu objaviti kao baza znanja koja je dostupna krajnjim korisnicima. Uz servisni zahtjev vezana je oprema te se na vrlo jednostavan i pristupačan način mogu pratiti incidenti i popravci opreme te zaduženja opreme.
Siebel HelpDesk ima ugrađen interface koji se koristi za inicijalno učitavanje podataka i za integraciju s drugim aplikacijama.
Repozitorij se može vrlo jednostavno migrirati s jednog okruženja na drugo okruženje. Repozitorij sadrži definiciju baze podataka tako da se sva prilagođena rješenja automatski prenose.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Općenito / General

Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min min

608_Kinkela .pdf 1,12 MB

O predavaču

Siebel HelpDesk – funkcionalnosti, integracija i migracija repozitorija

Mirna Kinkela

Infosistem d.d.

Koautor: Milena Tominac - Infosistem d.d.

Mirna Kinkela
Završila sam Elektrotehnički fakultet u Osijeku gdje 1989. godine stječem diplomu inženjer elektrotehnike.
1991. godine zapošljavam se u Srednjoj elektrotehničkoj i industrijskoj školi u Slavonskom Brodu kao profesor elektrotehničkih predmeta i informatike.
Potom se 1993. godine zapošljavam u poduzeću Đuro Đaković d.d. Slavonski Brod gdje radim kao sistem administrator.
1995. godine dolazim u Zagreb i zapošljavam se u privatnoj firmi multiNet d.o.o. gdje radim kao programer na Oracle tehnologiji (baza podataka Oracle 7 i Oracle Designer 2.5).
1998. godine zapošljavam se u IN2 d.o.o. gdje u početku radim kao programer (baza podataka Oracle 8i i Oracle Designer 6i sa Headstart 6.5) te se potom educiram za konzultanta Oracle aplikacija (Oracle eBusiness Suite). Nakon toga radim kao konzultant na uvođenju modula Osnovna sredstva na poslovima analize, dizajna, setup-a, obuke korisnika, nadogradnji sustava te modifikacijama workflow-a.
2008. godine zapošljavam se u poduzeću Infosistem d.d. kao konzultant Oracle aplikacija gdje se još educiram za konzultanta Siebel aplikacija te radim na uvođenju aplikacije Siebel HelpDeska.