Kako skratiti vrijeme uključivanja usluge kod telekom operatera? Korisnikova očekivanja su da traženu uslugu dobije što prije i sa što manje "administracije". Order managment je prvi u lancu sustava telecom operatera (provisioning, billing, CRM) i kao takav postavlja se kao ključni sustav o kojem ovisi pozitivno iskustvo pojedinaca ili poduzeća. Zadaća order managment-a je uključivanje novih korisnika i adminstracija postojećih. U ovom predavanju bit će opisana iskustva u razvoju T-HT order managmenta i arhitekturalno rješenje. Ukratko ce biti opisane tehnologije koje su korištene u izradi sustava, te iskustva u migraciji sa Oracle Application Server platforme na Bea Weblogic Server platformu.

Order management in Oracle WebLogic Server platforms
Abstract
How to reduce the time that the telecom operators need to enable a service? Users expectations are to get the requested service as soon as possible and with as less „administration“ as possible. Telecom order management is the first in the system chain of the telecom operators (provisioning, billing, CRM) and as such it is the key factor on which depends a positive experience of an individual or a company. The task of order management is including new users and administration of existing users. This lecture will describe experiences in the development of T-HT order management and its architectural solution. There will be a brief description of technologies used in the making of the system, and the experiences in migration with Oracle Application Server platform to Bea Weblogic Server platform.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Vrlo detaljno i stručno / Expert

Poželjno iskustvo slušatelja: Napredni (3 g. i više) / Advanced

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Dizajner / Designer
Menadžer - operativni / Manager - Operational

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min

504_Stanić Order mngmnt na Oracle WebLogic platformi.pdf 467,14 kB

O predavaču

 Order managment na Oracle WebLogic Server platformi

Davor Stanić

Infodom d.o.o.

Rođen 1979. Diplomirao na Fakultetu Organizacije i Informatike Varaždin 2003. 7. godina iskustva na različitim IT projektima. Zaposlenik tvrtke Infodom d.o.o. od 2004. Certificiran u Sun Java tehnologiji i IBM Rational. Radio na većim IT projektima u HR kao što su : “ZIS“ (Zajednički informacijski sustav zemljišnih knjiga i katastra Ministarstvo Pravosuđa / Ericsson Nikola Tesla), „iWebPos“ (Web Point of Sale T-Mobile), „ICMS“ (Information Court Management System – Ministarstvo Pravosuđa / IBM).