Zamjenom MetaLinka My Oracle Supportom završen je višegodišnji proces integracije korisničkih portala i internih sustava za praćenje problema preko 50 kompanija koje je Oracle kupio. Korisnici su dobili jedinstveno sučelje za prijavu problema i pretraživanje baza znanja. Oracle je na raspolaganje dobio cjelovitu sliku korisnika, sa svim produktima koje upotrebljava i problemima. Dodatno, Configuration Manager omogućava korisniku da na jednostavan način na raspolaganje stavi i detaljne podatke o svojoj radnoj okolini i projektima.
Da bi iskoristili te podatke Oracle za podizanje usluge na viši nivo i smanjivanje broja problema na koje korisnici nailaze, započeli smo s nekoliko globalnih inicijativa. Danas ćemo pojasniti što to znači za Vas.

GCS Strategic Initiatives
Substitution of MetaLink with my Oracle Support marked the end of a multi-year effort, which resulted in integration of portals and call-tracking systems of more than 50 companies that Oracle acquired. Our users now have a single problem tracking and knowledge base search interface. And Oracle has a full picture of every customer, including product usage and problem tracking. In addition to that, Configuration Manager enables our customers to share detailed configuration and project data in a simple way.
In order to raise the service to another level and reduce the number of problems our customers encounter, we kicked off a number of global initiatives. Today we will explain what those mean for you.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced

Poželjna funkcija slušatelja:
DBA
Developer
Dizajner / Designer
Menadžer - operativni / Manager - Operational

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min

801_Stipetić GCS Strateške inicijative.pdf 9,25 MB

O predavaču

GCS Strateške inicijative

Igor Stipetić

Oracle Hrvatska

Igor Stipetić diplomirao je na Matematičkom odjelu Prirodoslovno-matematičkog Fakulteta u Zagrebu 1987. godine. Nakon pet godina rada u INA-Rafineriji Zagreb tijekom kojih je stekao iskustvo u radu s više operativnih sustava i raznim verzijama Oracle proizvoda, od 1993. godine radi u Oracle Tehničkoj podršci. Prvih nekoliko godina posao je bio vezan uz prodaju i davanje podrške za korisnike s područja Hrvatske, a znanje je produbio kroz postdiplomski studij na Fakultetu Elektrotehnike i Računarstva, koji je završio obranom magistarskog rada 1994.
Od 2000. godine prelazi na regionalne EE&CIS i EMEA (Europe, Middle East & Africa) pozicije, među kojima se ističu pozicija direktora tehničke podrške za aplikacijski server i alate za EMEA regiju, te pozicija project managera za izgradnju centra tehničke podrške u Bukureštu.
Posljednjih nekoliko godina uglavnom radi na poslovima unutar Operations tima, a završioje i jednosemestralni studij na Scandinavian International Management Institute (MSDS 2008: Managing the Service Delivery System diploma).