Napredne usluge Oracle Podrške – Usluge za složena okruženja

Napredne usluge podrške (engl. Advanced Customer Services, ACS) usluga je koja se već nekoliko godina uspješno koristi u Hrvatskoj kod tvrtki koji imaju veće poslovne potrebe, koriste složene nizove Oracle tehnologija i rade u poslovno kritičnim okruženjima.
Migracije, konsolidacije, optimiranje performansi, savjetovanja pri korištenju novih tehnologija, zajednički rad vezan za kritične SR-ove i „on-site“ aktivnosti samo su neki od primjera krajnjih rezultata u radu sa inženjerima Oracle Podrške koji time postaju integralni dio Oracle tehnološkog tima Croatia Osiguranja d.d.
Cilj predavanja je upoznati korisničku zajednicu sa višegodišnjim praktičnim iskustvima pri korištenju Naprednih usluga podrške u našoj najvećoj osiguravateljskoj kući.

Oracle Advanced Customer Services - Services for complex environments
Advanced Customer Services (ACS) is a service that has already been used successfully for several years in Croatian companies that have larger business needs, using complex chains of Oracle technologies and work in a business-critical environments.
Migration, consolidation, performance optimization, consulting in the use of new technologies, joint work related to critical SRs and „on-site“ activities are just some examples of final results in working with Oracle Support engineers, who are thus becoming an integral part of Croatia Osiguranje d.d. Oracle Technology Team.
The aim of the lecture is to present to the user community practical experiences in the use of Advanced Customer Services in biggest Croatian insurance company.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace

Poželjna funkcija slušatelja:
DBA
Sistem Analitičar / System Analist
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min

803_Šimleša Napredne usluge Oracle Podrške.pdf 398,40 kB

O predavaču

Napredne usluge Oracle Podrške – Usluge za složena okruženja

Mladenko Šimleša

Croatia Osiguranje d.d.

Mladenko Šimleša je diplomirao na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu 1997. godine. Profesionalno područje interesa su mu baze podataka, sustavi visoke rapoloživosti i open source operacijski sustavi (Linux, FreeBSD). Oracle tehnologijama u administraciji baza podataka bavi se 12 godina. Zaposlen je u Croatia osiguranju d.d. gdje se bavi administracijom Oracle baza podataka na Linuxom i Ms Windows operacijskim sustavima.