U ovom predavanju predstavit ćemo Vam implementaciju document management sustava za upravljanje nabavom u tvrtki Amadeus M.A.J. Sustav je obuhvatio evidentiranje potrebe za nabavom, prikupljanje i odabir najpovoljnije ponude, proces odobrenja nabave, te odobrenje i evidenciju plaćanja po nabavi. Tako uvedena kontrola nad generiranjem troškova Upravi Tvrtke omogućila je precizno planiranje troškova i plaćanja te nadzor nad provođenjem nabave i isporukom robe i usluga. Sam proces odobrenja nabave znatno se ubrzao jer je eliminirano kolanje papirnate dokumentacije radi prikupljanja potpisa i odobrenja unutar Tvrtke, a ujedno je omogućio uvid u dokumentaciju i odobrenje zahtjeva nabave sa bilo koje lokacije.

Management costs by managing supply
Abstract
We will describe the implementation of document management system for internal procurement procedure in Amadeus M.A.J. System has included the registration of requirements, gathering and choosing the most favorable proposal, approval by management and registration of payment. Established control over expenses has provided precise planning of expenses and payment as well as the supervision of procurement and delivery of goods and services. Procurement process itself has become significantly faster and simpler due to elimination of paper documentation circling around the company for signatures and approvals. The system also provides full access as well as approval of procurement and payment from any location within or outside the Company.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min

607_Bastijanic Zvonarić Upravljanje troškovima upravljanjem nabavom.pdf 1,42 MB

O predavaču

Upravljanje troškovima putem upravljanja nabavom

Ksenija Bastijanić Cvijanović

Vinteh d.o.o.

Koautor: Dario Zvonarić - Amadeus M.A.J.

Ksenija Bastijanić Cvijanović je u proteklih 10-tak godina težište svog profesionalnog interesa usmjerila na sustave za upravljanje dokumentacijom i na ovom je projektu sudjelovala kao konzultant i dizajner sustava.
Dario Zvonarić je u ulozi voditelja projekta na strani korisnika upravljao zahtjevima korisnika i definirao ih na način da budu izvedivi u sustavu za upravljanje dokumentacijom.

Bio:
Ksenija Bastijanić Cvijanović's professional interests include implementation of document management system during last 10 years. On this project, her involvement includes consulting and system design.
Dario Zvonarić, as experienced project manager, has successfully managed the customers’ requirements to be feasible for implementation in document management system and redesigned business processes according to features of new IT system.