U radu ćemo pogledati koje aktivnosti Oracle nudi na področju najzahtevnije pomoći korisnicima u upravljanju i svakodnevnim aktivnostima sa Oracle SW i HW. Biće riječi o servisima koji su već dugo godina zastupljeni na našim područjima, kao i o novostima koje prate najnovije Oracle proizvode, npr. Exadata.

Advanced Customer Support for all your needs
Abstract:
The paper will look at the activities of Oracle offers the most demanding in the area to help customers manage the daily activities with Oracle SW and HW. Will discuss the services that are already for many years represented in our area and follow the news that the latest Oracle products, for example. Exadata.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace

Poželjna funkcija slušatelja:
DBA
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min

804_Rožič_ACS.pdf 8,31 MB

O predavaču

Advanced Customer Support za sve vaše potrebe

Slavko Rožič

Oracle