Korisnicima Oracle Premier Supporta na raspolaganju je niz alata, od portala, preko standardnih dijagnostičkih alata (npr. RDA), pa sve do konceptualno novih stvari kao što su Communities. No najveći dio vremena posvetit ćemo Configuration Manageru , obzirom da je on tehnički preduvjet za provođenje svih ostalih promjena.
CM je alat koji automatizira razmjenu informacija o računalnim konfiguracijama između Oracle Supporta i korisnika, te time omogućava proaktivnu detekciju problema na koje bi korisnici mogli naići.
Ako do problema ipak dođe, rješavanje je znatno ubrzano time što su svi podaci o sustavu raspoloživi od trenutka prijave. Problemi kreirani uz korištenje se prioritetno pridjeljuju, što je dodatni razlog za korištenje tog alata.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Vrlo detaljno i stručno / Expert

Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
DBA
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Dizajner / Designer
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min

803_Pleško_Oracle Alati.pdf 4,75 MB

O predavaču

Support Alati

Damir Pleško

Oracle

Damir Pleško diplomirao je na Fakultetu Elektrotehnike i Računarstva u Zagrebu. Unutar Oracla radio je na poslovima IT podrške, zatim kao inženjer u tehničkoj podršci, te kao EMEA koordinator za Database specijaliste.
Zadnjih godina radi u globalnom Operations timu, a potom u Critical Accounts EMEA timu gdje se među ostalim zaduženjima ističe održavanje internih web stranica i dijela izvještajnog portala.