Suočeni sa sve više nepredvidljivom i nestabilnom gospodarskom klimom, poslovi i vlade će trebati utvrditi gdje inovirati i gdje stvoriti promjenljivu strukturu troškova. Treba ostvariti poboljšanje usluga sa prednošću uz povjerenje. Poduzeća imaju manje marže za pogreške. Nove usluge moraju raditi odmah i sve vrijeme ispravno. Znači morati će se upravljati inovacijama brže nego ikad birajući prave projekte u pravo vrijeme. Nova poduzeća će morati znati kako testirati te projekte na pametnije, brže, učinkovitije načine kako bi prepoznali pitanja i probleme.
Svaka IT organizacija se suočava s dilemom: posao zahtjeva sve brže i bolje poslovne usluge, a podatkovni centar je drastično usporen sa zastarjelom, glomaznom infrastrukturom i naslijeđenim aplikacijama. Da bi se nešto postiglo, HP nudi rješenja koja su skup integriranih projekata i inicijativa. U HP, naša vizija je pružiti djelotvoran, siguran, svjestan iskustava, za sve povezaniji svijet. Zovemo ga "Svi na."
HP strategija je: optimizirati tradicionalnu tehnologiju kako bi naši kupci ovisili o, izgradnji i upravljanju sljedeće generacije na arhitekturi baziranog oblaka; Omogućiti korisnicima prelazak na hibridne modele, te odrediti i isporučiti svijet povezan od potrošača prema poduzeću.

New enterprise is here
Abstract
Faced with an increasingly unpredictable & volatile economic climate, business and governments will need to determine where to innovate and where to create a variable cost structure. Need to create a Growth/Service Advantage with Confidence. Enterprises have fewer margins for error. New services must work right the first time and all the time. Means, they will need to drive innovation faster than ever by picking the right projects at the right time. The new enterprise will need to know how to test these projects in smarter, faster, more efficient ways to identify issues or problems. Every single IT organization is facing a dilemma: the business is demanding ever faster and better business services while the data center is bogged down with outdated, siloed infrastructure, and legacy applications. To achieve that, HP offers solutions that are a set of integrated projects and initiatives. At HP, our vision is to provide seamless, secure, context-aware experiences for an increasingly connected world. We call it “Everybody On.”
HP strategy is to: Optimize the traditional technology stack that our customers depend on; Build and manage next-generation cloud based architectures; Enable customer transformation to hybrid models; and define and deliver the connected world from the consumer to the enterprise.

Detalji o predavanju

Vrsta: Keynote speach

Razina težine: Općenito / General

Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
DBA
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Dizajner / Designer
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min

103_Bauk.pdf 1,35 MB

O predavaču

Novo poduzeće je ovdje

Boris Bauk

Hewlett-Packard d.o.o.

Boris Bauk diplomirao je elektroniku i računarstvo na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu. Svoja prva radna iskustva stječe u Hrvatskoj pošti i tvrtci Hermes plus, gdje postaje direktor za operacije i prodaju. 2003. godine prelazi u Siemens poslovne usluge kao Country manager. Pod njegovim vodstvom prihodi tvrtke rastu od 2 na 11 milijuna eura, a broj zaposlenih od 20 na 70.
2007.godine postaje član Upravnog odbora tvrtke IN2, jedne od najvećih IT kompanija u Hrvatskoj i JI Europi. U to vrijeme tvrtka povećava broj zaposlenih za skoro tri puta te udvostručuje prihode. 1. svibnja 2010. godine preuzima mjesto generalnog direktora tvrtke Hewlett-Packard. Svoje znanje usavršavao je na Poslovnoj školi Bled te sudjelovao na nekoliko konferencija i treninga s područja prodaje te poslovne izvrsnosti.
Bio:
Bauk Boris graduated from the Electronics and Computer Science at the Faculty of Electrical Engineering and Computing in Zagreb. His first work experience gained in the Croatian Post and company Hermes Plus, where he became director of operations and sales. In 2003 transferred to Siemens Business Services as Country Manager. Under his leadership, revenue of the company grow from 2 to 11 million euros, while the number of employees from 20 to 70.
At 2007 he became a member of the Board of IN2, one of the largest IT companies in Croatia and SE Europe. At that time the company increases the number of employees by.