Oracle Siebel CRM ima ključni pristup za dobivanje i zadržavanje lojalnosti kupaca. Svi relevantni podaci o kupcima su povezani te dostupni u realnom vremenu svakom zaposleniku i u svakom sustavu koji trebaju. Rezultat je fleksibilnija organizacija koja prepoznaje potrebe kupaca, te tada može dati vremenski ograničene ponude koje maksimiziraju vrijednost i profitabilnost davatelja usluge. To nadalje znaci da se cjelokupna kompanija može ponašati unificirano u svakoj komunikaciji prema kupcu. Moderni CRM uključuje operativni CRM (Prodaja, CSS, egzekucija marketinških kampanja), katalog produkata te ponude koje omogućuju pogled 360 stupnjeva oko kupca te brzo vrijeme lansiranja produkata/usluga na tržište.
Modern CRM in a service of complex cross sector business needs
Abstract:
Oracle Siebel CRM is a key approach to gaining and keeping customer loyalty. All relevant customer info is connected and available in real time to every employee and every system that needs it. The result is more flexible organization that identifies each customer’s needs, and then acts on that insight to provide the most relevant and timely offerings that maximize provider value and profitability. It means that entire company can act as a unified entity in every interaction with each customer.
Modern CRM includes Operational CRM (Sales, CSS, execution of marketing campaigns), Product Catalogue and Offering which will enable 360° view off customer, faster time2market.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced

Poželjna funkcija slušatelja:
Sistem Analitičar / System Analist
Dizajner / Designer
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min

604_Galijanic.pdf 1,67 MB

O predavaču

Moderni CRM u službi složenih međusektorskih poslovnih potreba

Zoran Galijanić

Siemens

Zoran Galijanić je voditelj CRM u Siemensu dd gdje je odgovoran za više od 50 zaposlenika u CRM / EAI / DMS područjima. Zoran ima više od 10 godina iskustva u telekomunikacijskoj industriji. Sudjelovao je u svim fazama projekata (analiza, dizajn, implementacija, širenje, održavanje) u različitim ulogama. U posljednjih 8 godina većinom su zadaci bili u upravljanju projektima.
Zoran je sudjelovao u nekoliko domaćih i međunarodnih velikim CRM projektima te na projekatima u području Enterprise Networks.
Zoran ima magistra znanosti na studiju strojarstva i brodogradnje.
Bio:
Zoran Galijanić is Head of Business line CRM in Siemens d.d. where he is responsible for 50+ employees in CRM/EAI/DMS areas. Zoran have more than 10 years of experience in telecom industry. He participated in all project stages (Analysis, Design, Implementation, Rollout, Maintenance) in different roles. In last 8 years majority of his tasks were in Project Management.
Zoran participated in several local and international large sized CRM projects and projects in area of Enterprise Networks.
Zoran holds a Master of Science degree in Mechanical Engineering and Naval Architecture.