Veliki val popularnosti i širenju društvenih medija i društvenog umrežavanja (Social) je dodao novi glavni kanal i način rada za mnoge tvrtke. Usvajanje i utjecanje takvih novih kanala / medija od presudne je važnosti da ostanu ispred konkurencije za održavanje postojećih klijenata i privlačnost online generiranja. Programi lojalnosti, korisničko iskustvo, Self Service, ideja Marketplacea, ... samo su neke mogućnosti koje se moraju uzeti u obzir.
Kako mogu korporacije napraviti socijalne medije sastavnim dijelom njihove sveukupne strategije.

The Impact of social media in the corporate world
Abstract:
The huge surge in popularity and spread of Social Media and Social Networking (Social) has added a new major channel and way of working for many businesses. Adoption and leverage of such new channels/medias is crucial to stay ahead of competition by sustaining existing customers and attract the online generation. Loyalty Programs, User Experience, Self Service, Idea Marketplace, … are just a few possibilities that have to be considered.
How can corporate make social media an integral part of their overall Strategy.

Detalji o predavanju

Vrsta: Keynote speach

Razina težine: Općenito / General

Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
DBA
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Dizajner / Designer
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 40 min

104_Michaca.pdf 5,91 MB

O predavaču

Utjecaj društvenih medija u korporacijskom svijetu

Jean-Claude Michaca

Oracle EE and CIS, Vice President Fusion Middleware

Jean-Claude Michaca je studirao Elektroniku na Inženjerskoj školi u Luzernu, Poslovnu administraciju u Zurichu, završio Postdiplomski stupanj u Lausanni na IMD.
Od 1989 do 1991 g. Michaca radio za Digital Corporation.
Pridružio se Oracle Corporation u 1991, gdje je radio na nekoliko mjesta u prodaji te rukovodećih radnih mjesta u različitim dijelovima organizacije. Trenutno je potpredsjednik zadužen za Oracle Fusion Middleware Business za Istočnu Europu i CIS zemlje.
Također je u savjetodavnim odborima nekoliko tehnoloških start-upa pomažući im u razvoju njihove europske ekspanzije i izlazak na tržište strategija.
G. Michaca je rođen u Libanonu 1962 i švicarski je državljanin.
Bio:
Jean-Claude Michaca studied at the Engineering School of Lucerne, followed at school of Business Administration in Zurich, completed at the Lausanne IMD International Institute for Management Development. From 1989 to 1991, Mr. Michaca worked for Digital Corporation.
He joined Oracle Corporation in 1991 where he held several Sales and Managing positions in various parts of the organization. He is currently the Vice President in charge of the Oracle's Fusion Middleware Business for Eastern Europe and CIS countries.
He is also on the advisory board of several technology start-ups helping them developing their European expansion and Go To Market Strategies
Mr. Michaca born in Lebanon in 1962, is a Swiss citizen.