ULJANIK IRI d.o.o., relizirao je vlastito rješenje HelpDesk sustava kao dio/ modul integriranog informacijskog sustava BURIN.
HelpDesk je za korisnike sustava Grupe ULJANIK implementiran u produkciji u travnju 2007.g.

Modul je realiziran razvojnim alatima ORACLE 10g, a produkcijsko okruženje na kojem se izvodi, uključuje ORACLE DB 10g i ORACLE iAS 10g pod Sun Solaris OS-om. Za potrebe izrade web sučelja rješenja korišten je JDeveloper 10g uz uporabu ADF tehnologije.
Rješenje na jednostavan način omogućuje:
▪Evidenciju resursa poduzeća (računala, korisnici, izvršitelji/ grupa izvršitelja)
▪Definiciju područja održavanja (dodjeljivanje izvršitelja po područjima rješenja/ održavanja)
▪Kreiranje i prijavu incidenata
▪Definiranje zadataka s ciljem rješavanja incidenta
▪Delegiranje, distribuciju prijava izvršiteljima/ grupama izvršitelja
▪Određivanja prioriteta problema
▪Pretraživanje incidenata po različitim kriterijima
▪Povijest rješavanja incidenata (pregled statusa pojedinih prijava)
▪Transparentnost rješavanja incidenata korištenjem integriranog sustava obavješćivanja
▪Web prijavu i pregled prijavljenih incidenata
Nakon realizacije prijavljenog zahtjeva obavezno se evidentira i opis rješenja problema. Na taj je način omogućeno i djelatnicima s malo radnog iskustva da koristeći bazu znanja aktivno sudjeluju u rješavanju istih. Istovremeno, ažurna baza znanja omogućuje nam daljnju nadogradnju sustava kvalitetnim korisničkim self servisima (FAQ).

Zašto, kako i što smo postigli uvođenjem rješenja HelpDesk detaljnije će se obrazložiti u samom predavanju.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Menadžer - operativni / Manager - Operational

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 45 minuta min

502_Lendjel BURIN HD.pdf 1,10 MB

O predavaču

Nenad Lenđel

ULJANIK IRI d.o.o.

Koautor: Mario Kukac - ULJANIK IRI d.o.o.

Nenad Lenđel rođen je u Puli (1975.g) gdje je završio srednju tehničku školu. Nakon mature odlazi u Varaždin i upisuje Fakultet Organizacije i Informatike, smjer Informacijski sustavi. Paralelno sa studiranjem, od ljeta 1999.g. zapošljava se u Hrvatskoj pošti d.d. Zagreb (Središte pošta Pazin) kao tehničar - informatičar na poslovima održavanje sistema (Windows, Unix i Informix platforme). Od kraja 1999.g. pa sve do lipnja 2006.g. radi na razvoju i održavanju aplikacije materijalnog poslovanja (alat Borland Delphi) za potrebe Središta pošta Pazin.
U listopadu 2002.g. diplomirao je na Fakultetu Organizacije i Informatike Varaždin te kao sistem inženjer radi u Hrvatskoj pošti d.d. Zagreb sve do početka lipnja 2006.g.
U lipnju 2006.g. prelazi u Uljanik IRI d.o.o. na radno mjesto projektant - programer. Početkom rujna 2006.g. imenovan je za voditelja tima razvoja i implementacije HelpDesk sustava.