Efikasno praćenje poslovnih zahtjeva korisnika

Kako osigurati ispravno bilježenje poslovnih zahtjeva korisnika - Functional Requirement Management?
IT se svakodnevno susreće s izazovom kvalitetnog bilježenja i upravljanja zahtjevima koje pred njega postavljaju korisnici i poslovna organizacija. ITIL također u svojim preporukama naglašava važnost ranog i kvalitetnog "hvatanja" zahtjeva korisnika njihovim pravovremenim i kvalitetnim bilježenjem te praćenjem promjena tokom cijelog životnog ciklusa razvoja aplikacija.
Taj se izazov očituje u značajnim troškovima i kašnjenjima prilikom izlaska novih aplikacija jer tradicionalni način upravljanja zahtijevima nije uspio proaktivno zaposliti poslovanje prilikom definiranja i upravljanja svojim zahtijevima tokom životnog ciklusa razvoja aplikacija.
Efikasno upravljanje zahtijevima krajnjih korisnika stoga je postavljeno kao jedan od prioriteta u procesu integracije ICT procesa sa ciljevima i procesima poslovnog sustava.
Strukturirani pristup, koji slijedi popularnu metodologiju predstavljenu u knjizi Alistar Cockburna "Writing Effective Use Cases" (http://alistair.cockburn.us), uključuje i vizualizaciju te pomaže prepoznavanju raskoraka i međuovisnosti već u ranim fazama određivanja zahtijeva.
Izrada dokumentacije, podrška za off-line način rada značajno pridonosi poboljšanju komunikacije i suradnje sa svim učesnicima u projektu. Integracija u svim dijelovima životnog ciklusa usmjerava i pospješuje upravljanje projektom, razvojem i svim ostalim zadacima prilikom osiguranja kvalitete aplikacija i servisa korisnicima ICT usluga.
MS Word se smatra najraširenijim alatom koji koriste projektanti i poslovni analitičari prilikom bilježenja i praćenja zahtijeva poslovnih korisnika. No, da li je i optimalno rješenje. Mnogi nisu upoznati sa posebnim zahtijevima koji se postavljaju pred projektante, razvojne timove i timove koji obavljaju funkcionalno testiranje izmjena ili novih aplikacija.
Radionica ima za cilj "workshop" pristupom dati pregled nad teoretskim dijelom bilježenja korisnikovih zahtijeva pregledom UML i Use Cases metodologije te korištenjem Optimal Trace alata prikazati na što treba obratiti pažnju prilikom bilježenja zahtijeva te posebno na što treba paziti kako bi svi učesnici u životnom ciklusu razvoja aplikacije dobili pravu informaciju o zahtijevima te time smanjili vrijeme izrade, povećali kvalitetu proizvoda i optimizirali korištene resurse.

Detalji o predavanju

Vrsta: Radionica / Workshop

Razina težine: Vrlo detaljno i stručno / Expert

Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Dizajner / Designer
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 60 min

R14_Bello Upravljanje poslovnim zahtjevima korisnika.pdf 830,49 kB

O predavaču

William Bello

HESET

vidi ranije