Proaktivnost unutar Standardne podrške? - Configuration Support Manager

Oracle korporacija oduvijek je bila prepoznatljiva kao lider u stalnim inovacijama automatizacije tehničke podrške prema svojim korisnicima. U cilju osiguravanja kontinuiteta rada kritičnih sistema Oracle danas nudi uslugu koja se zove ''Configuration Support Manager'' i to kao dio Premier podrške (Standardna podrška-ugovori u trajanju od jedne godine).
Configuration Support Manager (CSM), automatizirana proaktivna podrška, pruža Vam jednostavnost u praćenju, upravljanju i podršci Vaših Oracle konfiguracija istovremeno smanjujući rizik neplanirane dostupnosti sustava.
Ukratko, CSM Vam pomaže pratiti i bilježiti povijest konfiguracijskih promjena i to iz različitih okolina (npr. produkcijska, testna ili razvojna) i to potpuno automatizirano. Osim toga postoji i mogućnost otvaranja i ažuriranja Service Request-a (SR) na Metalinku prema vremenskim odrednicama Vaših projekata opisanih unesenim konfiguracijama u CSM-u. I na kraju, ono što je posebno interesantno, imate i mogućnost proaktivnih pregleda stanja Vaših konfiguracija, na osnovu baze znanja na Metalinku, i prije nego se što se eventualni problemi dogode sa preporukama za njihovo unaprijeđenje.

Workshop se sastoji od teoretskog uvoda koji opisuje funkcionalnosti CSM-a kao i praktičnog dijela gdje će uživo biti pokazani dijelovi CSM-a od najvećeg interesa za većinu korisnika.

Detalji o predavanju

Vrsta: Radionica / Workshop

Razina težine: Vrlo detaljno i stručno / Expert

Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje) / No experinace

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
DBA
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Dizajner / Designer
Menadžer - operativni / Manager - Operational

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 45-60 min min

R06_Radić Conf_Suppt_Mgr.pdf 514,46 kB

O predavaču

Davor Radić

Oracle Hrvatska d.o.o.

Završio FER u Zagrebu 1992. Trenutno na postdiplomskom studiju na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, IT Management. Zaposlen u Oracle Hrvatska od 1994 godine. Prije toga također radi sa Oracle tehnologijama kao developer u Oracle partnerskoj firmi, Inforiz d.o.o. .
Certificirani DBA. Od 1995-2004 na poziciji Team Leader-a lokalne tehničke podrške kao i timova globalne support organizacije.
Trenutno na poziciji Customer Care Managera u Oracle Hrvatska, odjel Tehničke podrške. Usporedo vodi i projekte Napredne podrške za veće korisnike u Hrvatskoj i regiji.