Odabrana poglavlja u CRM-a: Siebel Marketing i Siebel Loyalty

Promijenjeno ponašanje i navike kupaca, erodiranje lojalnosti, činjenica da u zaglušujućoj buci marketinških poruka sve teže dopiremo do svojih kupaca te uoppće povećana kompleksnost u poslovanju i očekivanja kupca ... Zvuči li Vam poznato? Ako razmišljate o da je način postizanja ciljeva poduzeća kroz strategije retecije i akvizicje klijenata te vođenje ciljanog, perosnaliziranog i relevantnog dijaloga s kupcem ova radionca će prikazati niz značajki Oracle Siebel Marketing rješenja kao katalizatora i osposobljivača vaših strateških i operativnh procesa.
Kroz primjere vođenja tzv. closed loop marketing procesa, planiranja i budžetiranja u marketingu, korištenje inbound kanala i ponuda u relanom vremenu te omogućavanja loyalty programa, ova radionica prikazuje uživo rad Oracle Siebel CRM aplikacije.

Detalji o predavanju

Vrsta: Radionica / Workshop

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced

Poželjna funkcija slušatelja:
Menadžer - operativni / Manager - Operational

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 120 min

R03_Aplese CRM.pdf 6,08 MB

O predavaču

Ana Pleše

Oracle Hrvatska

Ana Pleše je 1997. godine diplomirala na Prirodoslovno matematičkom fakultetu u Zagrebu, na matematičkom odjelu, inženjerskom smjeru. Radila je kao projektant informacijskih sustava u području osiguranja, bavila se analizom i validacijom poslovnih procesa u osiguranju te kao konzultant u primjeni Oracle-ovih razvojnih alata i metodologije. Prelaskom u Oracle, 2002. nastavlja se baviti se razvojnm alatima i metodologijama razvoja. Unatrag 3 godine, stavlja fokus na CRM kroz kontakt centar i upravljanje kvalitetom podataka o kupcima i sada je Senior Sales Consulatant specijaliziran za Oracle CRM rješenja.