Živimo u zanimljivim vremenima. Oko nas kriza gospodarskog razvoja, kriza eura, kriza liberalnog kapitalizma, kriza vizija, kriza političkog sustava , kriza morala i vrijednosti, kriza korporativne kulture, kriza menadžmenta i nadasve kriza rezultata i manjak uspjeha. Znamo li se nositi s tom krizom? Kinezi su proklinjali neprijatelje želeći im život u zanimljivim vremenima. Koji su uzroci globalne krize, kakva je dijagnoza koja nudi uspješnu terapiju? Koje je u svemu tome mjesto modernog menadžera, posebno onog koji upravlja informacijskim tehnologijama? Možemo li iz problema izaći s istim načinom razmišljanja koji nas je u krizu i doveo? Koje ideje i kakve postupke rješavanja problema treba staviti u prvi plan? Kako se ponašati u kriznim vremenima da bi informacijska tehnologija dala očekivani doprinos prevladavanju recesijskog mentaliteta i rađanju organizacijskog optimizma? Kako gubitnički mentalitet preokrenuti u pobjednički? Možda nećemo dati odgovore na sva ova pitanja, ali ćemo ih zajedno raspraviti. A postavljanje pravih pitanja uvijek je bilo najbolji put do dobrih odgovora.

IT Management and Crisis
Abstract:
We are living in interesting times, surrounded by economic crisis, crsis of Euro, crisis of liberal capitalism, crisis of common vision, crisis of political systems and institutions, moral crisis, crisis of corporate management culture and, above all by emotional crisis, due to lack of success and results. Can we deal with the crisis? In China, you wish that your enemies live in interesting times. What are the origins of the crisis, what would be a good therapy? What is in it for modern managers, particularly those dealing with Information Technology? Can we solve the problems using the same logic that brought us where we are? What ideas an methodologies should be emphasized? What is the best behavior in times of crisis in order for the IT to help overcome recession mentality and replace it by organizational optimism? How to turn losers into winners? Maybe we don't succeed in answering all the questions, but we definitively plan to bring them all to light. Mostly because the road to good enswers has always been paved by asking the right questions.


Sažetak na engleskom - stiže i on

Detalji o predavanju

Vrsta: Keynote speach

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced

Poželjna funkcija slušatelja:
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min

202_Srića-Kriza i IT management.pdf 5,15 MB

O predavaču

Kriza i IT Management

Velimir Srića

Ekonomski fakultet Zagreb

Prof. Velimir Srića završio je Klasičnu gimnaziju u Zagrebu, diplomirao na Ekonomskom fakultetu i magistrirao na Elektrotehničkom fakultetu. Kao Fulbrightov stipendist, stekao MBA na Graduate School of Business, Columbia University, New York, a doktorirao na Sveučilištu u Zagrebu. Znanstveni je savjetnik i redoviti profesor Ekonomskog fakulteta u Zagrebu te gostujući profesor na UCLA (University of California at Los Angeles). Programski je direktor DELFIN-a, tvrtke za razvoj menedžmenta. Ekspert je Svjetske banke za Change Management.
Dobitnik je više značajnih nagrada - Eisenhower Fellowship vlade SAD, Mijo Mirković i Josip Juraj Strossmayer za znanost. Član je mnogih domaćih i međunarodnih profesionalnih društava, organizacija i ustanova.
Konzultant je iz menedžmenta i informatike. Objavio je, samostalno, ili u koautorstvu, pedeset knjiga, preko 400 znanstvenih i stručnih radova te više članaka i kolumni.