Oracle Premier Support već dugo nije samo rješavanje problema i skidanje programskih popravaka. Predavanje kolege Radića govori o novim sadržajima, a u ovom predavanju pogledaćemo koja su ugovorna prava korisnika Oracle podrške i kako ih primjenjivati. Biće riječi i o upoznavanju i planiranju prijelaska na nove verzije te sažetak novosti sa Oracle Open World vezanih za Oracle podršku.

What you should get from Oracle support?
Abstract:
For long time Oracle Premier support does not mean only problem solving and pathes download. Session from Mr. Radic will discuss new support services, in this session we will look at contractual rights for Oracle support users and how to excercise them. We will explain also policy and planning for migration to new versions and present recap of the news from Oracel Open World related to Oracle support

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje / Lecture

Razina težine: Srednje detaljno / Detailed

Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.) / Experianced

Poželjna funkcija slušatelja:
Krajnji korisnik / End User
DBA
Sistem Analitičar / System Analist
Developer
Menadžer - operativni / Manager - Operational
Menadžer - strateški / Manager - Strategic

Predviđeno vrijeme trajanja rada - aktivnosti: 30 min

O predavaču

Što morate dobiti od Oracle podrške?

Slavko Rožič

Oracle

Slavko Rožič radi u Oracle već više od 15 godina, svo vrijeme u podrški

Slavko Rozic works in Oracle for more than 15 years, all time in support.